środa, 22 maja 2013

Bazgru, bazgru...

Od Jelly:

Jak Wam mija środowe popołudnie?
Mnie bardzo miło. Właśnie dostałam trzy przesyłki z... KSIĄŻKAMI!
Nie wiem, czy to już uzależnienie, ale dzisiaj na mojej półce znalazło się sześć nowych książek...

Jeśli chcecie - pewnie i tak nikt nie napisze, ale warto próbować - piszcie w komentarzach, lub na maila    spistresci13@gmail.com, co teraz czytacie lub co ostatnio kupiliście. Może dacie mi powód, by wydać kolejne pieniądze...? :)

Środowe pozdrówki,
Jelly ;3

2 komentarze:

  1. Hej, ja bardzo polecam książkę "Spętani przez bogów" Josephine Angelini. Bardzo fajna, dam ci tutaj link, żebyś wiedziała o czym to :)
    http://lubimyczytac.pl/ksiazka/104382/spetani-przez-bogow
    Tak jakby co to mój e-mail :) : mari7895@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za cynk ;) zapowiada się bardzo obiecująco. Może niedługo poszerzy moją kolekcję...?
      Pozdrawiam,
      Jelly

      Usuń