środa, 19 czerwca 2013

Spotkanie z P. Rafałem Kosikiem

Od Jelly:

Przepraszamy bardzo, że nas nie było tyle czasu, ale ciągle coś się działo i nie było nawet jak napisać krótkiego wpisu.
14 czerwca w MBP w Sosnowcu odbyło się spotkanie z autorem serii "Felix, Net i Nika" - Rafałem Kosikiem.
Oczywiście nie mogło tam zabraknąć kogoś ze Spisu Treści ;)
Niestety byłam sama, bo druga Julka nie dała rady pojechać, ale mówią szczerze, miała czego żałować :)
Pisarz wyglądał na sympatycznego, luźnego i naprawdę inteligentnie mówił.
Myślę, że gdyby była możliwość dłuższego pogadania sobie z Nim, okazałby się naprawdę fajnym gościem. Niestety czasu nie było, a ludzi nagromadziło się sporo, więc nie miałam możliwości rozmowy.
I tak się cieszę, bo dwie książki podpisane mam ;3

Taki tam Pan Kosik :)

Taka tam ja z Panem Kosikiem :D









Miejmy nadzieję, że będzie więcej spotkań ze znanymi i cenionymi pisarzami, na które się załapię, bądź załapiemy :)

Pozdrawiam i jeszcze raz przepraszam za tę przerwę,
Jelly :3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz