sobota, 28 września 2013

Targi Książki w Katowicach

W dniach 20-22 września w katowickim Spodku odbyły się Targi Książki.
Oczywiście nie mogło tam zabraknąć delegacji naszego Klubu Czytelniczego ;)




Trzeba przyznać, że organizacja całej imprezy była świetna, spotkania z pisarzami <i nie tylko> bardzo interesujące, a stoiska wystawców perfekcyjnie przygotowane. 





Po raz kolejny było mi dane spotkać się z - bez wątpliwości - genialnym pisarzem, Rafałem Kosikiem... 




...A także pstryknąć sobie z Nim fotkę ;)



Jako że w naszej szkole mamy również Klub Szachowy i jesteśmy wielkimi fankami tej gry, na widok ogromnej szachownicy nie mogłyśmy sobie odmówić małej partyjki... :]




Niestety odwiedziłam Targi tylko jednego dnia, ale i tak cieszę się, że mogłam uczestniczyć w tylu atrakcjach.

Teraz zostaje czekać na Targi w Krakowie!

Jeśli chcecie zobaczyć jeszcze kilka zdjęć z naszego wypadu, a także poczytać o nowościach w literaturze, zapraszam na facebook'ową stronę naszego szkolnego Klubu, którego jestem przedstawicielką ;)


Jeśli również mieliście tę przyjemność choć na chwilę znaleźć się w Spodku podczas Targów, piszcie na maila   spistresci13@gmail.com     
lub podzielcie się wrażeniami z szerszą publicznością pod tym postem ;)

Pozdrawiam Was baardzo gorąco,
Jelly.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz