czwartek, 31 października 2013

"Zmierzch"

    Witajcie ;)

    Dziś zrecenzuję i przybliżę Wam trochę fabułę serii "Zmierzch".

    Cykl autorstwa Stephenie Meyer składa się z czterech części. 
Główna bohaterka, Bella Swan po przeprowadzce do Forks, zakochuje się w wampirze Edwardzie Cullenie. Chłopak ma nadludzkie zdolności - nie można mu się oprzeć, ale i nie może go przejrzeć. Bella usiłuje poznać jego mroczne sekrety, nie zdaje sobie jednak sprawy, że naraża tym siebie i swoich najbliższych na niebezpieczeństwo. 
    Każda kolejna część, to kontynuacja perypetii Belli, Edwarda oraz Jacoba - przyjaciela Belli z dzieciństwa, który często krzyżuje jej plany. 

    Dla jednych jest to mrożąca krew w żyłach historia o pięknej miłości. Dla innych materiał na kolejne dowcipy oraz powód do śmiechu.

    Ja sama czytałam te książki dość dawno i prawdę mówiąc nie powaliły mnie na kolana, choć moja koleżanka, również członkini Spisu Treści, była zachwycona całą serią. 
Wiadomo, gustów jest tyle, ilu ludzi na Ziemi. 

    Jeśli macie inne zdanie na ten temat, podzielcie się swoimi przemyśleniami w komentarzu lub piszcie na spistresci13@gmail.com - jestem otwarta na wszelkie poglądy. 

    Z chęcią również poczytam Wasze opinie na temat bloga - wszystkie propozycje zmian przemyślę - może któraś wejdzie w życie już niedługo? ;)

Czytajcie, piszcie, komentujcie,
Jelly ;]

    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz